ezymobil6 ezymobil6 .

ezymobil6

زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد ۱۴۰۲ اعلام شد

تاريخ برگزاري كنكور ارشد هر ساله توسط سايت سازمان سنجش منتشر مي شود تا داوطلبان به وسيله آن امكان برنامه ريزي براي مطالعه منابع آزمون را داشته باشند. زمان برگزاري كنكور كارشناسي ارشد سال‌ جاري در نوبت صبح ۱۱ اسفند و نوبت صبح و عصر ۱۲ اسفندماه مي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۵:۴۱ توسط:ezymobil6 موضوع: نظرات (0)

ويلچر برقي

قيمت ويلچر برقي و خريد ويلچر برقي
ويلچر برقي يكي از انواع ويلچرهايي است كه در بازار وجود دارد. ممكن است به علت تصادف، بيماري و … ناچار شده باشيد كه براي مدتي يا هميشه از ويلچر براي خود يا اطرافيان خود استفاده كنيد. اين وسيله به شما كمك مي كند تا بتوانيد كارهاي روزمره ي خود را انجام دهيد. شما مي توانيد از ويلچر دستي يا برقي استفاده كنيد، اما كداميك بهتر است؟ حتما با ويلچر دستي و نحوه ي استفاده از آن آشنايي داريد. ويلچر دستي همان ويلچر معمولي است كه فرد بايد با استفاده از قدرت دستان خود آن را به حركت درآورد يا اينكه از اطرافيان خود بخواهد تا با هل دادن ويلچر، آن را به حركت درآورند. اما ويلچر برقي، نوع ديگري از ويلچر است كه فقط با فشردن چند دكمه به حركت در مي آيد. ويلچرهاي برقي با استفاده از نيروي الكتريكي كار مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۴:۴۷ توسط:ezymobil6 موضوع: نظرات (0)

امكان سفر به عراق با گذرنامه زيارتي در تمام سال فراهم شد

سفر با گذرنامه زيارتي سالانه شد
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه از امكان سفر در تمام سال با گذرنامه زيارتي (گذرنامه ويژه اربعين) خبر داد.
سردار علي ذوالقدر؛ رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم اظهار كرد: پليس گذرنامه امسال در مأموريت اربعين اقدام به چاپ گذرنامه‌هاي زيارتي (گذرنامه ويژه اربعين) با اعتبار ۵ ساله و مبلغ ۵۰ هزار تومان كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۲۱:۰۹ توسط:ezymobil6 موضوع: نظرات (0)